Fantastiska vänner

Tänk vad glad man ska vara för att man har människor i sitt liv som vill vara ens vän.
Vad skulle man liksom göra annars?
Jag tycker det är konstigt att det ofta ifrågasätts när man är singel, som jag, om man inte känner sig ensam.
Självklart gör jag det!
Särskilt på äckliga dagar som "Alla Hjärtans Dag", då man ska ut och äta middag med den man älskar.
I år firade jag den med min närmsta vän i hela världen, A.
Vi är inte ett älskande par, men vi älskar varandra.
Man behöver inte vara ensam för att man inte har pojkvän/flickvän ...
Och dessutom behöver inte ett förhållande innebära att man är lycklig (även om jag hoppas att de flesta är det, och när man ser ett par som uppenbart älskar varandra, kan t o m världens mest cyniska människa bli glad).
Det finns folk som inte är sig själva därför att de lever genom sin partner.

Jag säger inte att jag gärna skulle vilja ha en pojkvän, för visst vill jag det!
Jag är en känslig människa, och jag älskar att vara kär.
Men ibland kan det vara svårt at träffa någon att bli kär i.
Och man ska inte nöja sig med mindre än kärlek.

Hellre singel och älskad än ensam i ett förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0