Ensam ... men ganska nöjd ändå

Har tillbringat kvällen ensam framför TV:n, vilket faktiskt var helt okej.
Har tittat först på "Charterhjältar"-reprisen, där A är med, en av showartisterna som jobbade på Cypern samtidigt som jag i somras.
Idag fick han beröm av självaste Bert Karlsson, inte illa pinkat för honom.
Men jag förstår det, A är otroligt duktig, så det är inte så konstigt.
Under tiden lagade jag mat, som sorgligt nog blev riktigt, riktigt äcklig.
Försökte göra samma middag som jag och E gjorde en kväll i Göteborg för några veckor sedan.
Men uppenbarligen klarade jag det inte ensam ... jaja, jag ha aldrig påstått att jag skulle bli en bra kock.
Såg "Så ska det låta" (looove Martin Stenmarck) och sedan filmen "Juryn" på kanal 9.
Otroligt bra film, riktigt hemsk och jag gråter floder på flera ställen.
Men kunde inte låta bli att se den, blir alltid lika berörd.
Imorgon ska jag nog umgås lite med J.
Det ska bli riktigt trevlig.

Puss på er, mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh det ska bli sååå mysigt o ses! Finaste Tjejen! Puss

2009-03-07 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0