Duktig fröken Björk

Nu har jag suttit här och fyllt i ett sexsidors formulär om mig själv.
Det tog tid, men det var skönt att få ner på papper vad man känt och upplevt i livet.
Ska skicka iväg det imorgon.
Ibland behöver man någon att prata med.
Och ibland behöver man någon som pratar till en, så man får lyssna, analysera och peppa.
Då är det bra om dessa två "man" kan mötas, för de kan ge varandra något.
De är det jag försöker med nu.
Hoppas det går vägen, för nu känner jag att jag gjort mig själv en stor tjänst med att försöka iallafall!

Har inte gjort mycket mer idag.
Som vanligt.
Men snart vänder det, snart är det dags för nya äventyr.
Imorgon bär äventyret till Västerås där jag ska stå och vara glad, servera drinkar, vara söt, trevlig och serviceinriktad.
Som gjort för mig:)!

På lördag ska jag till Solna och lära mig om Gröna Lund.
Det blir nog också trevligt, massa nya människor där som man kan sprida energi till och lära känna.
Man lär sig något nytt varje dag.
Därför ska man också ta tillfället i akt och vara öppen mot nya bekantskaper så att de får tillfälle att de får dela med sig av sina erfarenheter.
Kanske just den personen kan lära en något nytt?!





I am beautiful no matter what they say
words can't bring me down
I am beautiful in every single way
yes, words can't bring me down, oh no
So don't you bring me down today


                                                                                      






Så det så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0