Den tunga stenen har äntligen fallit från mitt bröst

YES!!!!
Jag stannar i Stockholm i sommar, har skaffat mig jobb fram till hösten, då det blir andra grejor:).
Men i sommar ska jag köra bergochdalbanor på Gröna Lund.
Är fantastiskt glad och lättad, det ska verkligen bli superkul!
De ringde idag vid ettiden, hade typ precis gått upp (varför ska jag förklara sedan).
Men blev genast pigg och glad när detta glada besked kom.
Så nu ska jag tillbringa en hel sommar i Stockholm, det ska bli riktigt härligt faktiskt.
Ska också försöka ta en vecka och hälsa på Karin vart hon nu i världen hamnar.
Eller åka till Marmaris med brudarna hemma.
Får se vad som händer ...:).

Jaja, igår iallafall var jag ute med fina Å som jobbade på Cypern i somras samtidigt som jag.
Vi gick till en engelsk krog i Gamla Stan och lyssnade på ett riktigt grymt band som bluesjammade.
Trummisen var helt sjukt bra, basisten med.
Sångaren var en stor svart amerikansk man som spelade saxofon och munspel också.
Bara man såg på honom så fick man blueskänsla.
Folk från publiken fick också gå upp och köra, så Å stod snart där och rev loss "Hit the Road, Jack" och blev därmed kvällens höjdpunkt.
Hon är GGGRRRYYYMMMMMM!!!!!!
Får se om jag kanske vågar nästa gång ...
När det var slut var klockan tolv, men vi var inte trötta alls, utan bara fnittriga.
Så vi tog tunnelbanan till Rådmansgatan och gick på hårdrocksklubb.
Det första vi gjorde var att ta in varsin öl samt en shot, och i den andan fortsatte vi sedan.
Blev kanske en shot för mycket, men vad gör det, vi hade riktigt, riktigt, RIKTIGT roligt!
På denna klubb fanns kareoke, och Å gjorde mig ännu en gång stolt och drog loss en låt.
Var inte hemma förrän fyra och fullkomligt stöp i säng.
Vaknade inte riktigt lika nöjd som kvällen innan kan jag säga, haha.




Härligt va?! Kom och hälsa på mig här i sommar:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0