Avundsjuk

Här sitter man i en liten mysig lägenhet i Hammarby Sjöstad i Stockholm, en av världens vackraste städer.
Jag har tillbringat hela dagen med att repa och göra det jag älskar mest av allt i hela världen.
Jag väntar på svar från två jobb, och har en god känsla från båda, så jag tror definitivt jag får något av det.
Jag ska inom några månader få uppleva min första svenska sommar sedan 2005.
Just nu mår jag riktigt bra!
MEN ...

Många mil bort, i ett annat land, sitter några goda vänner till mig.
Just nu tillbringar de kvällen på en hotellbalkong med några öl.
Under de kommande veckorna ska de få lära känna massa nya människor.
De ska få sjunga och dansa tills de nästan kräks.
De ska få shoppa massa billiga kläder.
De ska få festa och skratta mer än någonsin.
Är det konstigt att jag är avundsjuk, fastän jag själv valt att inte uppleva detta igen?

K, M, J, M och B - ha det så otrolit j-la roligt nu och NNNJJJUUUUTTTT!!!!!!!!




Gud, vad roligt vi hade ...:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0