Arbetsintervju

Har faktiskt haft en riktigt produktiv dag!
Gick upp vid halv elva-tiden och gick direkt ut för en promenad.
Strövade runt i mina nya omgivningar i typ 50 minuter, sedan gick jag hem och åt en välförjtänt frukost.
Sedan övade jag, övade, övade och övade lite till inför torsdagens gig.
Ska vara på kontoret klockan 9 imorgon för rep, kommer nog få hålla på ett tag.
För er som inte vet så ska jag showa med ett gäng på en företagsfest på torsdag!
Ska faktiskt bli riktigt roligt, ska sjunga gamla godingar som "Big Spender", "Mein Herr" och "Money, Money, Money".

Iallafall, när klockan närmade sig halv fyra hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning inför kvällens jobbintervju.
Jag hade kollat upp på sl.se hur jag skulle åka och ur lång tid det skulle ta.
Jag såg till att kolla så jag skulle vara framme ungefär 20 minuter innan så att jag skulle ha god tid på mig (ifall jag sen inte skulle hitta från hållplatsen).
Men, som vanligt är Lisa Björk för tidigt till allting, så jag är framme redan tjugo över fem.
Golfrestaurangen (där jag sökte jobb), låg riktigt långt ut på Ekerö, så det var ju ganska ödsligt där kan man säga.
Och naturligtvis var det hur lätt som helst att hitta dit från hållplatsen.
Så för att inte verka dum (vem kommer liksom 40 minuter för tidigt till en intervju?) så stod jag ute i kylan och frös tills klockan var kvart i sex, då kunde jag med att gå in.
Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar ...
Jaja, intervjun gick iallafall bra, så jag håller mina tummar så hårt jag kan.
Får svar i slutet på nästa vecka förmodligen, då väntar jag också samtal från Gröna Lund.
Hoppas, hoppas, hoppas ...

Mötte förresten min gamla goda vän C när jag var och handlade förut, så sjukt kul att se honom, han bor tydligen bara rakt över gatan från mig.
Underbart!!!!!
Sa att vi skulle ses någon kväll snart ...:).

Måste snart sova, ska upp tidigt imorgon ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0