Svensk sommar ...

... det finns faktiskt inget bättre:).
Det är varmt och härligt, men fortfarande grönt ute.
Inte som i sydligare länder där det bara är torrt och gult äverallt.
Mycket roligare och jobba också, eftersom alla våra gäster blir så mycket gladare.
Intressant vad sol kan göra med människan.
Eller iallafall svenskar:).

Igår var det pubkväll efter jobbet, gick dit med S och C.
Hade egentligen mest tänkt att ta en öl och snacka lite.
Men vi samt J hamnade uppe på dansgolvet.
Och SOM jag dansade!!!
Påminde mig om de roligaste kvällarna på Cypern förra året, då vi dansade så vi var alldelels sjöblöta av svett.
Hade så fantastiskt roligt, känns som om jag totalt hade glömt hur kul det var att strunta i allt runtomkring och bara shaka ass!!!
Ska jag minsann göra oftare.
Om två veckor har jag, H och M planerat in en tjejkväll med middag, förfest och rejäl utgång!
Då, mina vänner, får Stockholm se upp:)!

Är sjukt trött, borde sova.
Ska jobba tolv timmar imorgon, himla skönt.
Igår jobbade jag tio, skulle jag gjort idag med, men fick ledigt halva dagen.
Kändes bra, det behövde jag verkligen efter denna helgen.
Så efter att jag lämnat Djurgården idag åkte jag hem, sov en timme, och sen kom M hit och vi gick till ett sjukt mysigt ställe här i Sjöstaden som heter Göteborg.
Låg alldeles vid Sickla Kanal, och man kunde liksom sitta ute på bryggan med en öl och bara njuta av solen.
Underbart!

Nej, nu SKA jag sova...

 Gottar mig i den svenska sommaren!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Kjörk

Hej Lisa! Ser att du hittat ner till Göteborgs brygga! Bättre ställe i Sjöstaden finns inte! Kram!

2009-06-30 @ 09:58:47
Postat av: Martin

Saknar dig snuttan ;D

2009-06-30 @ 16:22:30
URL: http://martoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0