Nöjd och glad

För första gången på riktigt länge kan jag med gott samvete säga att det är så jag känner mig.
Det är en skön känsla.
Att vara tillfreds med tillvaron, allting rullar på och man är nöjd med det.
Jag funderar såklart mycket på framtiden ... men det är inga jobbiga funderingar.
Det handlar bara om att göra val.
Det är som om ett vägskäl väntar en bit framför mig, och jag måste välja vilken väg jag ska ta.
Som tur är ligger vägskälet ganska långt bort.
Och sen vet man ju aldrig ... vilken väg jag än väljer, så kanske den ändå leder in på någon av de andra i slutändan.
Kanske kröker vägen lite längre bort, längre bort än jag kan se där jag är nu.
Who knows:)?!
Men jag vet att det kommer ordna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0