Midsommar imorgon

Vad kuuuul det känns att jag ska jobba hela dagen imorgon.
Verkligen.
Kommer njuta varenda minut av att stå på ett (förmodar jag) folktomt Gröna Lund och tänka på saker och fantisera tills hjärnan fullkomligt kokar över av all aktivitet.
Som ni kanske förstår ser jag inte direkt jättemycket fram emot att jobba just imorgon.
Men man kan inte få allt här i världen, och jag ser fram emot att få sjunka ner i M och F:s hem ca 22.00 imorgon kväll med en öl i näven och fulla människor omkring mig.
Kommer bli grymt:).

Shoppade lite idag.
Fick nämligen lite oväntat tillskott i kassan igår (tack för det världens bästa föräldrar), plus att jag idag skaffat mig en ny inneboende som flyttar in på måndag, vilket gör att jag genast kan lätta liiiiiiiite mer på plånboken.
Dessutom har jag inte köpt ett enda klädesplagg sedan i februari, sådärför tyckte jag faktiskt att jag förtjänade det!
Men iallafall så hittade jag några superfina saker.
Gick loss inne på GinaTricot (det får man, för det är så billigt där), där jag hittade en kjol, en cardigan och en suuuuperfin blommig midsommarklänning.
På detta fann jag ett par svarta pumps på Din Sko, och en bikiniöverdel på Lindex.
Jag räknar kallt med att det inte blir något badande i sommar, så därför räcker det med en överdel som man kan sola i, om solen någon gång får för sig att kika fram.
Billigt och bra allting!
Har också fått ögonen på en jeanskjol på Zara .... kanske slår till, kanske inte .... fortsättning följer.

Glad midsommar i förskott på er alla - ha det underbart, ät sill, drick nubbe och bara njut av den underbara svenska sommaren (nej, inte ironiskt alls faktiskt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0