Jag gav mig själv styrka

Jag gjorde det.
Jag försökte.
Hur det gick?
Verkar inte som det gick så bra.
Är lite tung i hjärtat och i sinnet, känner mig som vanligt i dessa situationer ganska ... värdelös.
Men jag vet att jag inte är det, och imorgon eller senast i övermorgon kommer allting kännas bättre.
Men det gör alltid lika ont.
Får bara inte låta det knäcka mig.
FÅR INTE!

Är faktiskt förvånad.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli ignorerad.
För det är ju faktiskt elakt.
Man kan säkert beskylla personen för att vara många saker, men jag trodde faktiskt inte elak var en av dem.
Men vad fel man kan ha om människor ibland.
Tråkigt.
Vad är det för människa som inte kan ta sig en minut att knåpa ihop ett svar?

När ska min eviga otur få ett slut?
Jag bara undrar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0