Fattar inte riktigt

Varför blir det alltid så att när jag är ute med M och hennes pojkvän så slutar det alltid med alldeles för många öl och att jag vaknar med en huvdvärk utan dess like nästa morgon?
Förstår inte riktigt detta fenomen .... men roligt var det:).
Fick ju träffa A igen, som jag inte sett sen vi var i Sälen för ett halvår sen.
Helt sjukt vad fort den här våren gått.
Hoppas inte sommaren går lika fort.
Men sen kan vi gärna hoppa över vintern och gå rakt på våren.
Ska ta och skriva till herr Reinfelt om det förslaget ...

Idag ska det sjungas som bara den i C:s lägenhet.
Måste låta riktigt bra till på lördag!
Och sen ska jag till jobbet, men innan jag börjar jobba så ska jag minsann ta och åka lite karuseller med J.
Jajamensan, här ska det bjudas på JetLine, Kvasten och Insane för hela slanten.
Kommer nog förresten sova gott inatt.
Känner det redan nu.


 Är de inte för söta:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0