Storstädning

Nu har fröken Björk verkligen tagit tag i sitt liv!
Hela förmiddagen ägnades åt att kliniskt rengöra lägenheten.
Jag dammade, plockade iordning, dammsög, torkade golven - you name it.
Det absolut roligaste av allt att eftersom jag inte äger någon golvmopp fick jag vackert lägga mig ner på alla fyra med en trasa och torka golvet för hand..
Det ni, det skulle ni sett och fått er ett gott skratt.
Ja, jag är väldigt stolt över mig själv:).

Sedan var det hög tid för jobbet.
Eftersom jag inte varit utomhus på hela dagen hade jag ingen aning om hur vädret var.
Som ni alla vet var det ju inte direkt härligt ute.
Väl på Gröna Lund kan jag säga att det var lugnare än vanligt.
MYCKET lugnare.
Fanns inte mycket att göra, men jag fick lösa raster samt lära mig att stå i Nalleverkstan, och det gillade jag.
Tror att eftersom jag är rastavlösare nu istället för S, som är i Turkiet, så är nog deras plan att jag ska vara rastavlösare för O om några veckor när han åker till Zakynthos.
Han har alla spel på vårt område, samt de två butikerna.
Så nu ni, mina vänner, ska Lisa äntligen få lära sig lite kassauppgifter.
Bra där!

Det var otroligt skönt att komma hem till ett rent hem kan jag säga.
Nu ska jag bara kolla lite på TV, sen sova.
Tidig morgon imorgon, måste upp redan 08.45, börjar en timme tidigare än vanligt.
Menmen, med lite kaffe från Pressbyrån funkar allt:)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0