Stolthet och fördom

Sitter här och kollar på den gamla filmatiseringen av denna underbara bok.
Måste bara säga hur sjukt bra den verisonen är, den nya med Kiera Knightley är inte hälften så bra som den gamla med Colin Firth som den bufflige Mr Darcy.
Så otroligt välregisserad och välspelad, varenda en av skådespelerna gör verkligen en riktig karaktär av sin roll, även de som inte har så stora roller.
Väldigt detaljrikt allting, och kostymen samt miljöerna är helt underbara.
Lisa likes:).

Idag fick jag lära mig nytt på jobbet, alltid lika roligt.
Fick stå som entrévärd, vilket verkligen kändes som det passade mig.
Heja mig.

Saknar mina A:n ..... den ena är på Gotland och den andra är på Gran Canaria.
F-n för alla öar på G, haha ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0