Spotify

Min gamla vän M bjöd in mig till Spotify idag - underbart.
Kan inte sluta lyssna på alla mina gamla favvo-låtar.
C sov hos mig inatt och hon fick hela morgonen lyssna på fröken Björk som sjöng och sjöng tills öronen blödde.
Tror dock hon tyckte det var trevligt.
Favoriten idag är Josh Groban "To where you are".
Sjukt vacker låt, jag får gåshud över hela kroppen bara jag hör introt.
Han sjunger med sån otrolig j-la känsla och texten är den perfekta blandningen av hopp, sorg och kärlek.
Suck ... musik gör verkligen livet värt att leva ...

Sitter här ensam hemma en lördag kväll.
Självvalt, har jobbat nio dagar i rad, så är lite seg minst sagt.
Men nu ser jag fram emot två dagars ledighet.
Ska mysa, handla mat, gå på Grönan med några vänner (kan inte hålla mig från stället ens när jag är ledig, haha) och bara ha det allmänt underbart.

Mår lite bättre nuförtiden.
Känns som som jag börjat fatta grejen.
Den där grejen att tycka om sig själv för den man är.
Uppskatta sig själv och se sina kvalitéer.
Inte helt utan hjälp .... är så glad för att jag har så många fina vänner - kyss på er alla!!!


And I believe
that angels breathe
and that love will live on
and never leave


Fly me up to where you are
beyond the distant star
I wish upon tonight
to see you smile
If only for a while to know you're there
A breath away's not far to where you are

Josh Groban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0