Span, span, span


Tror att sommaren har gjort mig lite kärlekstörstande.
Ser sötnosar precis överallt, en del med potential, en del med REJÄL potential, och sen en liten del utan potential alls.
Men den delen är inte så rolig.
Har en vapendragare på jobbet som är likadan, det tycker jag är skönt.
Då slipper jag känna mig desperat ensam:).

Kan inte med ord beskriva den trötthet som just nu tagit min kropp i besittning.
Efter denna helg med både jobb och fest ser jag mycket fram emot morgondagens ledighet.
Ska umgås med mina päron, det ska bli underbart skönt.
Men allra först ska jag sova, sova, sooooooova.
Finns det något bättre egentligen än att få sova när man är riktigt trött?
Det skulle vara att få dricka när man är rejält törstig eller få kissa när man är rejält kissnödig.
Men jag tror nog sömnen vinner.
Inte jätteoväntat för att komma från mig kan man väl tycka ....

Idag på lunchen när jag slog på mobiltelefonen hade jag fått ett meddelande på mobilsvaret.
Det var en trevlig kille som hette Johan och som ringde från Nordea i Lidköping.
Han förklarade vänligt på BRED, härlig västgötska att de hade ett ID-kort som låg där och väntade på att jag skulle hämta det, och bad mig snarast möjligt att komma och hämta det, deras öppettider är blablabla ...
Okej, undrar om han pratar om det ID-kort som jag beställde och betalade för för ett och ett halvt år sedan?
Jag gissar på det.
Och hur ofta har jag vägarna förbi min hemstad nuförtiden?
Svar: Inte jätteofta.
Hmm .... vore skönt att få tag i det så man slipper springa runt med passet överallt.
Måste fixas.

So long - flaggstång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0