Söndag

Underbara dag!
Vaknade kvart i tolv, sitter här i sov t-shirten och ska bara mysa lite.
Sen ska jag in till stan och köpa mig en bikini och lite nya underkläder.
När jag stod i omklädningsrummet  på GinaTricot igår och kollade in mina trosor så insåg jag att det verkligen är nödvändigt med nya.
Typ inget resor kvar, så de bara hängde och jag såg ut som en dålig kopia av Ronny & Ragge, haha.
Så det ska jag fixa:)!
Sen var det meningen att vi skulle gå på Gröna Lund, men vet inte hur det blir med det, det ser ut att bli regn.
Så man kanske skulle ta och gå på bio?
Det kan man väl göra själv om ingen annan vill följa med?
Eller är man patetisk då??
Nej, det bestämmer jag att man INTE är!!!!

En liten lista om mig, var så goda:) (vet att ni inte tycker det är hälften så roligt om jag tycker, men sånt är livet).

Fullständigt namn: Lisa Kristina Sofia Björk
Din ålder: 24 år
Födelsedag: 26 december
Syskon: Världens bästa storebror
Hårfärg: Ljusbrun
Ögonfärg: Gröna med dragning åt grått och blått

Vilka är dina bästa vänner: Jag har så himla många, men med kniven mot strupen måste jag nog svara A och A
Har du en flickvän/pojkvän: Nej, har ännu inte lyckats hitta någon som passar
Hur långt var ditt längsta förhållande: Ett år och tre månader

Vad shoppar du helst: KLÄNNINGAR
Har du några tatueringar/piercings: Nix, inte ens hål i öronen
Hur många skor har du: Oj .... typ 15 par kanske, inte så farligt tycker jag
Hur många par byxor har du: Inte så många faktiskt, för jag använder bara kjol och klänning, så kanske två par
Har du några smycken som kostar över 1000 kr: Nej, det tror jag inte

Vad gillar du att göra: Sjunga, dansa, mysa med vänner på fik och barer, shoppa, resa, läsa, se på film
Vad gillar du INTE att göra: Åka tunnelbana, gå upp tidigt på morgonen, gå till tandläkaren
Vad gör du först på morgonen: Går in på Internet, haha
Vad gör du sist på kvällen: Läser eller ser på TV/DVD
Hur svarar du i telefonen hemma: Lisa
Hur svarar du i mobilen: De e Lisa eller typ Haaalllååååååå
Vad ser du fram emot att göra: Utekvällen med H och M
Sov du ensam inatt: Ja, ensam i min säng, men min rumskompis N låg ju i sin säng på andra sidan rummet
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Sprallig, öppen och lite galen
Spelar du något instrument: Piano och ytterst lite tvärflöjt
Vad tycker du om dina vänner: De är bäst i världen
Varför är du inte vegan: För att jag älskar kött
Använder du långkalsonger: Om det är kallt, så javisst
Har du ångrat något någon gång: Jo, det händer väl men försöker undvika att göra sådana saker, står för det mesta
Favoritdrink: Strawberry Margaritha (eller hur det nu stavas)
Favoritfyllemat: Pizzaslice med kebabsås
Favoritbakismat: Coca-Cola och massa chips och choklad
Har du några hemligheter: Jodå, men inte så många för jag måste ju alltid berätta dem för någon, haha

Favoriter
Färg:
Lila, rosa och röd
Mat: En rejäl stek, klyftpotatis och bearneasås - MUMMA
Killnamn: Kevin och Alexander
Tjejnamn: Ylvali och Nova
Ämne i skolan: Musik och svenska
Fras/mening/uttryck: ... känner jag
Raggningsreplik: Ironiska skämt och en flirtig blick funkar alltid, hihi
Favoritalbum just nu: Allt med Michael Jackson

Har du någonsin ...
Snusat:
Oh ja, alldeles för mycket
Rökt: Ja, men det kommer jag aldrig mer att göra
Hoppat bungy jump: Är inte självmordsbenägen, så nej
Brutit mot lagen: Mmm ...
Fått dig själv att kräkas: Ja, det är det lättaste sättet att bli av med ett ihållande illamående
Nakenbadat: Jaaaa, det är häääääärligt
Varit kär: Ja, men jag vet inte riktigt hur många gånger

Tar du droger: Nej du, där går verkligen gränsen
Vad använder du för schampo: Wella just nu
Vad är du mest rädd för: Att bli övergiven av mina vänner
Vad lyssnar du på just nu: "Always" - Bon Jovi
Vilken bil skulle du vilja ha: Ingen aning, kan inget om bilar
Vem fick du senast SMS av: M
Var vill du gifta dig: Någonstans utomlands .... kanske Cape GrekoCypern

Pizza eller choklad: Båda tack
Tränar du: Inte just nu
Hur ofta: Går i vågor
Silver eller guld: Guld
Vilken film såg du sist på bio: "Baksmällan" tillsammans med brorsan, längesen jag skrattade så mycket
Vad vill du helst av allt göra just nu: Jag trivs med det jag göra alldeles utmärkt:)

Kyss på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0