Måndag

Ja, så var det en ny vecka då.
Känns lika konstigt varenda gång, jag blir lika chockad och förundras över hur fort det gick:)!
Helgen har inte bjudit på något speciellt.
Fast hade väldigt roligt igår efter jobbet på pubkvällen:).
Jag och några härliga kollegor hade riktigt, riktigt trevligt.
Fick en ny god vän i N, som bara jobbat några veckor.
Hon är helt underbar, det lilla livet!
Förresten - hur ska man tolka det när folk blir förvånade hur över hur fin man är när man anstränger sig lite?
Typ bara kastar på lite grå ögonskugga och släpper ut håret, och vips - helt plötsligt tycker folk man ser helt annorlunda ut!
Ser jag verkligen SÅ hemsk ut i mitt vanliga jag ....???
Hmmm .... yeahyeah, blir nog bra:).

Idag ska jag umgås med familjen.
Det ska bli mycket mysigt.
Jag älskar min familj:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0