Sex personer i en etta

Mycket speciellt natt!
Jag har besök av världens bästa L och M, och min rumskompis hade också två vänner på besök.
Så vi fick glatt tränga ihop oss sex stycken i vår etta på 30 lvadrat.
Tur att vi hade balkongdörren öppen hela natten, annars hade vi nog inte kunnat andas, haha.

Idag är det shopping på schemat.
Eller ja, jag ska nog inte shoppa så mycket, det är mest mina Lidköpingsvänner som ska göra det.
Jag ska mest bara hänga med.
Fast jag behöver nog inhandla lite saker till lördagens fest.
Frågan är om jag kan ta allt det idag, ska ju faktiskt till jobbet sen.
Hmmm .... får fundera på det.

Ryggen gör fortfarande sjukt ont.
Massage hjälper inte.
BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0