Överlevde

Jo, jag överlevde som sagt helgen.
Men det var knappt.
Fast det gör inget - för jag hade det alldeles underbart.
Har fått så många fina vänner på jobbet, det känns helt fantastiskt.
Störtsköna tjejer framför allt, men även en och annan pojke som jag tycker om att hänga med.
Tack älsklingar:).

Ska vara ledig hela helgen, för första gången sen i april.
Jag gråter nästan av lycka!
L kommer hit med M imorgon och stannar till måndag - JIPPIE!
Det händer mycket medans de är här vill jag lova.
På lördag är det min och brorsans fest, det kommer bli en VILD tillställning:).
På söndag blir det Lady GaGaGrönan och därefter pubkväll tror jag.
Får se till att sova ordentligt inför denna helg känner jag.

Min rygg pajade totalt på jobbet idag.
Hade inte stått i Nyckelpigan mer än en en halvtimme när en muskel vid höger skulderblad börjar säga ifrån.
Efter två timmar gör det så ont att jag inte längre kan vrida huvudet åt något håll, utan måste börja vrida hela kroppen så fort jag ska vända mig till sidan.
Ni kan ju bara ana hur det såg de gånger jag försökte böja mig ner för att plocka upp någonting, eller hur ont det gjorde varje gång jag skulle kolla spärrarna i vagnarna.
Det var otroligt mycket folk i parken, så ville inte störe mina chefer i onödan, men till slut var jag tvungen att be om att få bli förflyttad till en ny enhet.
Eftersom jag har sådana snälla chefer så fixar de detta.
Fick stå i Skeeball resten av dagen, förutom sista 40 minuterna då jag fick agera köstängare i Nyckelpigan.
Roligare saker finns att göra på jobbet.
Alla blir bara arga och ledsna.
Men kan faktiskt inte fatta hur man själv inte kan räkna ut att om en attraktion stänger 21.50 och kön är milslång, så MÅSTE den stängas en ganska lång tid i förväg.
Skulle de hellre vilja köa den sista halvtimmen för att sen ändå inte få åka för att attraktionen stänger?
Jag har verkligen inte tålamod med dumma människor ...

Dags för ännu ett avsnitt av det otroligt pinsamma, men ack så roliga, programmet "Paradise Hotel"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0