Kändisspan på jobbet igen

Idag kom ingen mindre än Andreas Johnson och hans söta lilla dotter till mig där jag stod och körde Nyckelpigan.
OjojojOJ, vad fräsch den killen är, har jag aldrig tyckt förr, men med lite skäggstubb och en härlig solbränna var han en riktig babe.
Men SHIT vad kort han är, strax över 1.70 skulle jag gissa.
Nu gillar jag ju korta killar, hihi, men han ser ju mycket längre ut på TV.
Sedär, vad den där lilla dumburken kan bedra en.

Ska också göra ett erkännande, ett lite pinsamt sådant
Jag hatar mig själv för det jag gör.
Det känns ytligt och dumt, och jag önskar jag kunde sluta.
Men jag känner att om jag berättar det för er, kära bloggläsare, så kan jag leva med mig själv lite bättre.
Jag följer Paradise Hotel 4 (danska versionen) religiöst varje måndag-torsdag ca 00.00.
Jag vet, jag är hemsk och äcklig.
Men shit, vad det är roligt att se människor ljuga och bedra varandra, och tycka att de är snyggare, smartare och bättre än alla andra människor här på jorden.

Så, nu känns det lite lättare i hjärtat ....

P.S För er som inte fattat det ännu; Ironi är min bäste vän:). D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0