Kallt

Var kom denna äckliga kyla ifrån?
Sopigt ..... JÄTTESOPIGT, måste jag säga.
Menmen, jag fick stå under tak i spanska trappan hela dagen i Boomball, så jag kände inte av det så mycket.
Har kommit riktigt nära några av mina kollegor på jobbet, så himla roligt.
Finns några riktigt härliga tjejer och killar som jag verkligen trivs med.
Gud vad kul det är att man alltid kan skaffa sig nya vänner:)!!!

Förresten ...
HUR kan man inte kunna engelska i dagens läge?
Jag menar alltså verkligen inte ens säga hej.
Och HUR kan man tro att varenda svensk kan prata spanska?
Och fastän personen man försöker prata med ser helt oförstående ut, HUR kan man då fortsätta pladdra, fastän man uppenbarligen förstår att personen bakom spelet inte förstår ett jota.
Giv mig styrka ...

Imorgon är jag ledig, då ska jag gå på Gröna Lund, haha.
Mamma och pappa ville dit och kolla hur jag jobbar, ska möta upp M & Co också.
Jag älskar stället och Insane kan jag åka hur många gånger som helst, så mig gör det inget.
Men ska inte bara använda min lediga dag åt att vara på jobbet.
Först ska jag sova (suprise, haha).
Sen på kvällen ska jag och min Bitterfitta gå på "Harry Potter och Halvblodsprinsen".
Jag har hört att den är dålig.
Men det struntar jag i, jag vill se den ändå.
Har man sett de fem första kan man ju inte bara strunta i den sjätte.
Men jag vet att det kommer bli sjukt jobbigt när filmen tar slut och man lämnas åter till att vänta på fortsättningen.
Ändock, den måste ses.

Kyss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0