Energi någon?

Någon som har lite att avvara?
Känns som om jag står stilla på ett och samma ställe, bara stampar omkring i väntan på att något ska hända.
Någonting, vadsomhelst liksom.
Lite mer spänning i vardagen.
Försöker skapa lite på egen hand så mycket jag bara kan, men det blir liksom inte riktigt så spontant:).

Hösten är fortfarande väldigt osäker.
Vet inte alls vad som händer.
Vet vad jag hoppas på.
Men är rädd att hoppas för mycket, det slutar sällan bra.

Jag är lite allergisk mot Internet som inte vill fungera som jag vill.
Idag har både mitt eget och brorsans jävlats med mig.
Jag ber att det slutar.
NU!


Kommentarer
Postat av: camilla

jag vet vad som händer i höst..... =) jag e spåtant!!!

2009-07-20 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0