Bakfylla + jobb = jobbigt

Ja, shit vilken kväll det blev igår.
Lite väl mycket rosevin för fröken Björk kan jag säga.
Men det var kul:).
Fick dock bittert ångra mig idag.
Har nog aldrig vart så trött i hela mitt liv ...
Men jag överlevde.

Jag skulle vilja ägna det här blogginlägget till att tacka alla mina kollegor och servicechefer på jobbet som ALLTID ger mig energi, glädje och lite extra inspiration till att jobba ännu lite hårdare.
Idag var det min alldeles egna "bitterfitta", min dancing queen och killen som alltid är så "jävla full" som gjorde min dag lite bättre på alla sätt.
Tack mina godingar.
Igår var det en av mina favoritchefer som kom och lade armen om mig och sa att hon tycker jag jobbar bra.
I fredags var det en ny bekantskap som jag stod i Flygande Elefanterna med som spred glädje över min dag med påhittade sånger och danssteg och som försökte beskriva en min jag gjorde genom att säga att jag "såg ut som en stressad, kissnödig elefant".
Gud, vad ni är härliga allesammans!
Ett stort plus är också att det finns många söta pojkar också, vissa väldigt unga, men vad gör det - jag har alltid gillat lammkött:).

Nu ska jag däcka.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

PUUUUSS på dig din jävel!

2009-07-12 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0