Stockholm för hela slanten!

Undrar vart jag bor egentligen?
För nuförtiden känns det som om jag bor i en resväska.
Hela december utspelade sig såhär:
Lidköping-Göteborg-Stockholm-Lidköping-Borås-Lidköping-Sälen-Lidköping-Göteborg.
Phu, jag är helt sjukt slut på detta flängande, även om det är både jobb och annat roligt som är anledning till resorna.
Nu är jag i Stockholm för andra gången den här månaden, och ska hit nästa helg också:).
Tröttsamt, men roligt.
Kanske lika bra jag vänjer mig vid staden
Något säger mig att jag kommer spendera mer tid än jag brukar här i framtiden ...:).
Mer säger jag inte.

Imorgon ska jag och M jobba på en julgransplundring.
Det ska bli roligt, han är skön att arbeta med, och väldigt enkel.
På kvällen ska jag nog ut med K och ev E.
Borde egentligen inte, eftersom jag typ äger noll kronor, men lite kul måste man ju ha här i livet.

Sverige förlorade mot Kroatien i handboll.
Det tyckte jag inte om.

Heath Ledger blev nominerad till en Oscar.
Det tyckte jag om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0