Julgransplundring och clowner

Ja, som alltid när man jobbar för C och hennes företag får man se och uppleva mycket som är kul!
Idag var det en julgransplundring för ett företag som gällde.
Gick som sagt upp väldigt tidigt imorse för att åka och hämta en hel del saker som skulle användas.
Vi möttes alla upp borta i Nacka, och roddade en hel del.
När M anlände hade vi ett snabbt soundcheck och sen genomgång med alla de andra.
A var också där, som jag jobbade med i Kista galleria innan jul, kul att se henne igen.
Allting satte igång vid elva, och då hände det mycket grejor.
W, hans fru och M stod och gjorde ballongfigurer till barnen, A och E hade ansiktsmålning, clownen Max var där på besök och två elever från cirkusgymnasiet i Gävle som hade cirkusskola.
Jag och M gick inte på förrän tjugo i ett, och då dansade vi tre danser kring granen med barnen, och sen gjorde vi även "Honkey Tonk Blues", och den uppskattades mycket!

Efter första passet fick vi lunch, och den unge mannen P slog rekord och tryckte i sig sju korvar i bröd.
Jag åt bara två, men hör och häpna, under dagen drack Lisa inte mindre än TRE koppar kaffe.
För er som känner mig så vet ni att Lisa inte dricker kaffe i vanliga fall.
Men den senaste tiden har jag haft sådana sömnsvårigheter att jag varit tvungen till det!
Efter lunchen blev den en omgång till av allting, och arrangörerna var verkligen nöjda efteråt.
Kul att bli uppskattad, och det är riktigt kul att jobba med M, vi kompletterar varandra bra och har jobbat upp en skön stämning och bra kommunikation med varandra.

Skulle egentligen gått ut med K och E ikväll, men finns inte en chans att jag orkar.
Efter denna natts två timmars sömn måste jag lägga mig tidigt.
Imorgon är det ännu en dags julgransplundring som gäller.

BlondinBella åkte ur Let's Dance.
Säg något mer som jag skiter i.
Vinner inte Laila Bagge är det något fel på tävlingen.

Erik vidare i körslaget, HEJA!!!!!!!
Ja, jag är lite kär i honom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0