För er som inte känner mig så väl ...

... här kommer lite rolig info för er, så ni vet vems blogg det är ni läser:).

Vilket är ditt favoritpar skor: Mina röda, högklackade sommarskor

Vad gör du: Surfar och kollar på "One Tree Hill"

När drack du sprit senast: Säkert någon gång under nyårsveckan när vi var i Sälen

Har du lugg: Ja, och just nu är den j*ligt irriterande

Fest eller slacking: Svårt, beror på vilket humör jag är på ... men just nu skulle det sitta fint med en liten FEST

Gillar du sport:
Oh ja, alldeles för mycket, ge mig lite handboll, fotboll, friidrott, och jag blir lycklig ..... MANCHESTER UNITED for president

Vill du ha barn: Tveksamt ... definitivt INTE just nu, men man vet ju aldrig ...

Vilka språk kan du: Svenska, engelska, lite franska och norska, samt lite italienska

Borde man röka på pubar:
Nej, absolut inte

Är du stolt över ditt liv: Mitt liv vet jag inte ... men kanske mig själv

Vilken låt lyssnade du på senast:
"Who Wants to Live Forever" från musikalen We Will Rock You

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund:
Bahia FelizGran Canaria och hälsa på alla fina människor jag känner där

Har du ngt djur: Nej, får inte plats

Har du några trummor: Nej, får inte plats

Tittar du mkt på TV: Oh ja, alldeles för mycket

Har du varit med i lokaltidningen: Ja, det har väl hänt några gånger

Vad kostar det du har på dig: Hmm ... baggyjeans, cerise linne, svart tröja .... kanske 800 kr

Vilken färg har dina väggar: Gula och röda ... lite väl mörkt rött egentligen

Vad gör du när du inte kan sova: Läser, ser på TV eller surfar på Internet

Har du duschat idag: Jajamensan

Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis har jag någon form av artistjobb, och mår bra med mig själv och min tillvaro

Brukar du läsa horoskop, och isf brukar de stämma: Ja på fråga 1, nej på fråga 2

Brukar du svära mycket: Ja, för mycket

Bästa fikat: Caffe Latte med någon god, mjuk kaka till, gärna semla

Det dyraste du äger:
Är nog klänningen jag köpte på NK för massa år sen

Favoritpålägg: Leverpastej eller vanlig skinka

Vad är det för färg på byxorna du har på dig: Vanliga blåjeans

Vad lyssnar du på just nu: TV:n

Vad åt du senast: En smörgås med sallad, tomat, gurka, ost, skinka och fransk senap

Favoritmånad: Maj

Favoritdag: Lördag

Hårfärg: Mörkblond

Choklad eller vanilj: Svårt val, men jag tror det får bli choklad

Vad har du för färg på tandborsten: Rosa



Så, nu vet ni lite mer om mig:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0