Permanent ...?

Kanske vore något för mig?
Har umgåtts med E hela kvällen, och hon har ju väldigt fint hår faktiskt.
Och till min överraskning så var det permanentat, det hade jag faktiskt ingen aning om.
Tänkte att det kanske jag också skulle ta och göra .... hmmm ....?!
Fast jag vill också bleka slingor, det kanske blir för mycket för håret?
Någon frisör därute som vet hur mycket detta sliter, så svara gärna!

Ska vi se om jag kan sova något inatt då.
Jag är ju trött som aldrig förr, men när mörka tankar och hemska bilder gör sig påminda kan det ändå bli riktigt jobbigt.
Kanske kan muntra upp mig själv med denna fina bild från min tid på Gran Canaria i höstas!



Annapanna, Lisafisa, Lillevän och Ciccipissi.

Bästa teamet ever, love you guys:)!

Kommentarer
Postat av: M

love u 2, även om jag ser ut som en förvuxen bebis på fotot ;D

2009-02-19 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0