Måns och Heat till Globen

Helt rätt, vad annat kan jag säga?
De två bidragen som gick vidare direkt till Globen var bäst ikväll, simple as that!
Lite rock och lite äkta, svensk discopopschlager är helt rätt.
Lili & Sussie var också bra, men Amy Diamond borde gå hem och lägga sig.
Gillade faktiskt Cookies & Beans också, shit vilka tjejer!
Cool låt (även om man kunde sjunga versen till "Empty Room" i början), och dessutom sjöng de riktigt bra.
Jennifer Browns låt var riktigt bra också, men var hela tiden förberedd på att den inte skulle gå vidare.
För svår musik för Sverige.
Jag älskade Markoolios bidrag.
Inte för att han sjöng speciellt bra, eller för att låten var något speciellt.
Men jag älskar artister med självdistans och som vågar driva med branschen!!!!
Ta inte allt så otroligt seriöst, för Guds skull!!!
Efter det jag har hört så tycker jag att Måns låt är bäst, men tror än så länge att Alcazar ligger bäst till för vinst.
Ska bli spännande att höra resten ...

Min kärlek har varit med mig idag.
Det är inte kärlek i bemärkelsen pojkvän.
Men den är värd så mycket mer ....

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Lisa :)



Så du har med en blogg ja...:) Usch Melodifestivalen är kommersiell skit, så trött på de! :/



Ha det fint/Martina

2009-02-15 @ 22:26:18
URL: http://marcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0