Ingen hårspray, men väl en lägenhet

Blev ingen callback för mig på hairspray-audition.
Trist, men jag gjorde mitt bäst.
Var väl helt enkelt fel typ.
Men jag vet att jag hade gjort det skitbra, en bättre understudy för Tracy får de leta efter:),
Håller nu tummarna för J, J och I från min förra klass som alla gick vidare.
Tror att det kan finnas en riktigt bra Link i J faktiskt.

Däremot verkar det som om det blir flytt till Stockholm för lilla fröken Björk i mars:).
Japp, dags för den stora staden, träffade en tjej idag som jag förmodligen kommer dela lägenhet med.
Så, nu är det dags för nya äventyr.
Känns lite läskigt.
Har ju precis kommit tillrätta här i Göteborg, mycket vänner och så.
Usch, vad är det för bransch jag valt?
Som tvingar mig flänga land och rike runt såhär?
Men så är det väl när man brinner för något ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0