Förkyld och allmänt seg

Fy farao, säger jag bara!
Här laddar man hela kvällen innan för att gå på jazzlektion och köra järnet igen.
Gick t o m igenom kombinationen hemma för jag ville vara lite förberdd när jag kom dit.
Går och lägger mig för att sova.
Gör misstaget att lägga ut min lägenhet på Blocket för uthyrning ca tjugo i tio på kvällen.
Telefonen och mailen går naturligtvis varm fram till klockan typ tolv!
Tror ni jag kunde sova sedan?
Nej, det ska ni ha grymt klart för er att jag inte kunde.
Sov högst tre timmar på på hela natten, och när jag gick ut i badrummet för att rengöra ansiktet på morgonen blev jag nästan rädd för min egen spegelbild.
Jag var INTE vacker kan jag säga.
Och dessutom hade den berömda förkylningen slagit klorna i mig.
Ont i halsen, näsan rinner och huvudet är tungt.
Så mycket för den jazzlektionen ...

Har iallafall fått lägenheten uthyrd.
Jippie ... eeehh ..... snörvel ....




Sist men inte minst;
Ta hand om dig, jag finns här för dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0