För tidigt ...

... för att lägga sig?
Jag har lunchat med goda vänner.
Jag har diskat.
Jag har plockat in alla rena kläder i garderoben.
Jag ska fixa lite inför morgondagens visning.
Kan jag gå och lägga mig efter det utan att bli mobbad resten av livet ...?
Kanske kan se ett avsnitt eller två av "Grey's Anatomy" också, så drar det ut lite mer på tiden.
Fast ett avsnitt blir gärna fem, så kanske får hoppa det ikväll ....
Hmm ....


Grey's Anatomy Poster - Click to View Extra Large Image 


                                                                                                                                                      
   Beroendeframkallande ...
                                                                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0