Aldrig vara lugn

För det är då någonting händer som vänder uppochner på allting!
Är superstressad, ni vet som bara jag kan bli.
Jag flyttar till Stockholm om en och en halv vecka, och jag har ingen som flyttar in i min lägenhet här i Göteborg ännu!
AAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad ska Lisa göra?
Inte mer än att ringa runt, prata runt, och skriva överallt att hon har en lägenhet i Göteborg som hon gärna vill hyra ut.
Så jag gör det här och nu:).
Gjort.

Igår var det en riktigt trevlig kväll.
Efter C haft sin presentation om olika Aloe Vera-produkter så fikade vi och myste!
En del stannade riktigt länge, efter fikat blev det lite vin.
E, E och C stannade ända tills klockan var tjugo i tre.
Det var ganska sent för att vara tisdag, men vi är alla arbetslösa, så det gör ingenting, hihi.

Kan förresten knappt röra mig idag heller, för igår var jag på proffsklass på PAS.
Fruktansvärt roligt var det, den nya lärare var fantastisk, lite street-stil sådär.
Kändes skitbra, och kombinationen var fantastiskt rolig!
Men idag får man betala priset, haha.
Har smörjt in nacke, hals (!), ben och mage med Heat Lotion, så nu luktar det väldigt speciellt i min lilla etta, haha.
Förhoppningsvis är det bra tills imorgon, för då är det klass igen:).

På lördag får jag besök.
Av min bästa vän i hela världen.
Min underbaraste, finaste, mest fantastiska, fylld av kärlek, min själsfrände.
Saknar dig så mycket när du inte är här:)!

 
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0