25-årsfest

Min kära gamla vän K fyllde 25 år igår, och detta ska firas med dunder och brak ikväll.
Ska infinna mig klockan arton och trettio ikväll på Harry's i Lidköping för att gratulera henne, och sedan tillbringa kvällen i gamla goda vänners lag.
Tror det kan bli riktigt lyckat faktiskt.
Är nästintill pank så får ta det lite lungt med alkoholen, men det kan behövas ibland:).
Bör nog snart hoppa in i duschen faktiskt, är kallad till förfest hemma hos S innan, och man vet aldrig hur lång tid det tar för mig att bli färdig.
Håret behöver en inpackning (klippte mig igår förresten, skulle bara toppa det, men det blev för kort *aaarrrggghhhh*), benen behöver rakas (gör bara sånt ca två gånger i månaden under vintern), ansiktet behöver sminkas (DET kan ta tid), håret behöver fönas och kläder behöver sättas på.
Det enda jag inte behöver lägga extra tid på är klädvalet, då det redan är bestämt.
Ska ha min blåa tubklänning som jag införskaffade till nyårsafton.
Kände att den behövde en sväng till ute bland folk:).
Här är den by the way:



Nu lyder bara den stora frågan: Vad ska man ha för skor till?
Svarta stövlar?
Bruna stövlar?
Svarta ankelstövletter?
Hmmm ......


Håller tummarna för mina grabbar i E.M.D ikväll.
Tror dock att jag gör det förgäves .... hoppas jag har fel ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0