Trött, men leende Lisa

The wheels on the bus go round and round ...
... och så gör även dessa decemberdagar.
Jobbar och sover, det är det jag gör.
Men tycker det är skönt, förutom att jag väldigt sällan hinner tänka över saker,vilket leder till att jag måste göra det på kvällarna när jag ska sova.
Då blir det väldigt svårt att sova ...
Men det gör inget, för jag kan sova ganska länge på morgnarna och det passar mig ju alldeles utmärkt.

Igår var mamma, pappa och bror på showen.
Så otrooooligt roligt, de tyckte vi var grymma och uppskattade det väldigt.
Min bror fick påhälsning av Ida i "Santa Baby" och mamma av Markus i "Last Christmas" (inte alls planerat), och det tyckte iallafall jag var roligt, haha.
Efteråt tog vi en öl tillsammans, men inte blev det fler för varken jag eller någon av de andra kunde till slut stå rättupp (de pga en lätt överdriven mättnadskänsla, och jag av spänningar och nervositet som släppte).
Men det var trevligt att se dem iallafall:).

Snart tid att ge sig iväg igen.
The wheels on the bus ...


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var så jättekul att se dig på scen igen!

Du har Blicken! Inte en enda sur ton av nån någonstans! Fantastiskt! Ångrar att jag inte åt mer!

2009-12-13 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0