Sleepless in Stockholm

Det här är officiellt inte roligt längre!
I ungefär fyra dagar har jag varit så trött om dagarna för att jag inte kunnat sova på natten.
Man kan ju tro att det ska leda till att det blir lätt att somna på kvällen då.
Men icke.
Jag lägger mig, börjar tänka .... och sen är det kört ...
Jag är så trött att jag dör, men kan helt enkelt inte somna.
Blir så gruvligt irriterad!

Annars har det varit en rolig showdag.
På söndagarnas eftermiddagsshow kör vi en mer barnanpassad förställning, det är lite småmysigt.
Men den andra var INTE barnanpassad, det vill jag lova.
Vad är en show om man inte får ha lite roligt, och porra till det lite, hahahahahaaaaaaaa?
Bara två dagar kvar ... lite vemodigt ...

Jag väntade på att ilskan skulle infinna sig.
Idag kom den.
Har varit arg ända sen ungefär klockan 16.
Hoppas jag vaknar imorgon och inte är arg längre.
Det är både jobbigt och tråkigt att vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0