Önskelista

Mamma skickade mig ett litet sms mig igår och undrade vad jag önskade mig i julklapp/födelsedagspresent i år (jag har ju den stora äran att alltid bli ett år äldre på Annandag Jul).
Och för första gången någonsin så hade jag faktiskt ingen aning!
Lisa Björk, som alltid annars brukar skriva sina önskelistor i september, stod svarslös.
Helt blank, vad vill jag egentligen ha? Vad behöver jag?
Har tänkt och tänkt hela dagen ...
Och så slog det mig, som en blixt från klar himmel!
Vad har varenda människa nuförtiden, som jag inte har, har aldrig haft, som jag alltid velat ha men aldrig riktigt gett mig själv råd till (har lagt pengar på viktigare saker som klänningar, skor, öl och resor hehe).?!
En Ipod, naturligtvis.
Så det är det jag tänker önska mig i år.
Så har jag något att göra på tunnelbanan samt något som peppar mig när jag är ute och går eller tar en löprunda (vilket händer ungefär två gånger om året).
Fast nu ska jag inte vara för hård mot mig själv, har ju faktiskt varit uppe en hel timme tidigare än jag varit tvungen de två senaste dagarna för att gå en promenad.
Duktig fröken Björk!

Ska tvätta om fem minuter.
Bäst att packa ihop skiten och sticka:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0