Nej nu tamejfan ...

... är det nog!
Det här tänker jag bara inte ta.
Jag förtjänar mer än så. Mycket mer.
Jag har inte gjort något fel, och man kan faktiskt inte klandra mig för någonting.
Inte denna gången.
Jag vet att jag kan vara för mycket ibland, jag har mina brister.
Men nu är det faktiskt inte jag som gjort bort mig, gjort fel eller på något sätt skapat situationen jag nu ser mig själv sittandes i.
Det är nog nu.
Det finns gränser för vad jag tål, och nu har det verkligen gått för långt.
Ingen människa kan klandra mig för att jag nu sitter här och är både arg och ledsen.
För, som sagt, det finns gränser ... det gör det faktiskt ...

Showdagen började segt men slutade med ett himla drag i finalen.
Kul när publiken verkligen är så på och man får massa energi tillbaka.
Det är då det slutar med att svetten inte rinner på fröken Björk, utan fullkomligt forsar.
Härligt och gött på alla sätt.

Nu ska jag titta lite på "Sex & the City".
Tror tyvärr inte det hjälper mitt humör ... men ett försök är det värt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0