Men hördu fröken Björk

Kom ju på en sak under min fantastiska promenad nyss.
Man kan ju välja.
Man kan välja att känna sig som ett offer och må dåligt.
Och man kan välja att vara glad, lycklig och sitt eget, underbara jag.
Så jag bestämde mig.
Jag väljer det senare.
För jag är ju egentligen en väldigt glad människa.
Och så länge man inte själv ser sig som ett offer så gör ingen annan det heller.
It's a fact.
Jag vägrar att dra ner mig själv i skiten igen.
ALDRIG!


Positiva saker just nu:

* Har blivit riktigt duktig på att träna mer
* Det är snart jul
* Det är snart min 25-årsdag
* Jag har världens bästa familj som älskar mig vad som än händer
* Jag har supermånga underbara vänner som alltid stöttar och hejar på mig
* Jag är frisk
* Jag får stå på scen varje dag
* Jag får vara med om nya saker och träffa nya människor varje dag
* Jag kan, jag vill, jag vågar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0