Halvvägs till 50

Igår var den stora dagen inne!
Lilla, söta, oskyldiga fröken Björk fyllde vuxen.
Fast känner mig inte så mycket vuxnare idag än jag gjorde igår faktiskt.
Men födelsedagen var trevlig.
Fick först presenter av mor och far, en bok och pengar (de får jag dock inte förrän jag befinner mig i ännu en ekonomisk kris ... så om typ en månad då).
Mina föräldrar är de bästa i hela världen.
Faktisktt.

Gjorde iordning middagen hela dagen, sedan gjorde jag iordning mig själv.
Min underbara, fina blå klänning som jag köpte till nyår förra året åkte på.
Och av, det vill jag lova.
För en månad sen satt den som en smäck, nu har alla de kilon jag tappat i december gjort att den helt enkelt inte ville stanna uppe, så jag fick gå och dra i den hela kvällen.
Visade säkert tuttarna någon gång, men det är sånt man får bjuda på när man börjar bli gammal, höhö.

Iallafall, till slut dök brudarna upp - Lollo, Fia, Mia, Josefin, Susanne och Carolina:).
Hade supertrevligt och fick massa fina presnter, bl.a. en väska till allt mitt smink, mina hårvårdsprodukter och allt sånt.
Kan komma väl till pass då min sminkväska är ett totalt kaos av saker!
Vi drack vin och drack vin och drack vin.
Och vilka samtalsämnen.
De lämpar sig inte för bloggen men det finns en film som man kan få se om man är snäll, haha.

Idag fick jag dock bittert ångra vinet samt drinkarna jag envisades med att hälla i mig inne på Harry's igår.
Väl hemma hamnade jag också i soffan framför "8 mile", vilket ledde till att jag somnade strax innan sex imorse.
Är lite lätt trött idag kan jag säga ...
Men tack brudar för en underbar kväll igår:)!

Nu åkte pappa för att köpa pizza till oss.
Fy satan vad gott det ska bli.
Sen ska jag slå mig ner i soffan med min nya SOLO.
Livet som arbetslös 25-åring är underbart:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0