Disco och 80-tal

Oh yeah baby, det är mycket sånt i julshowen jag medverkar i (premiär på fredag, WOHOW)!
Blir massa äkta 80-talskoreografi i "Last Christmas" (och lite cheesy blickar till varandra), och så har vi ett Discomedley med massa härliga discomoves.
LISA LIKES:).

För övrigt är jag sådär obotligt trött idag igen.
Verkar vara varannan dag nuförtiden jag känner mig såhär.
Börjar första dagen med att jag går upp klockan halv sju efter ungefär fyra timmars sömn, vilket naturligtvis leder till att jag slocknar redan klockan nio på kvällen.
Då är man ju riktigt utvilad och pigg dagen efter när man går upp klockan halv sju igen, och då somnar jag inte förrän kanske tolv-ett nästa natt.
Då blir jag trött nästa dag igen och så .... ja, ni fattar ...
Ska försöka hålla korpgluggarna öppna till halv tio ikväll iallafall, ska trots allt upp klockan sex imorgon, och det är ju rätt skönt att kunna vara någorlunda utvilad då iallafall!

Min bror brukar på sin blogg skriva om veckans Spåttifaj-fynd (Spotify-fynd ... om det nu var någon som inte fattade det).
Idag tänkte jag bidra med mitt och det är: "Maybe I'm Amazed" - Jem.
Den låten var med i första säsongens sista avsnitt av den underbara serien "The O.C." som gick för några år sedan, och jag har sedan dess älskat den men det slog mig inte förrän nu att man kanske kunde hitta den på Spåttifaj!
Fantastisk grej det där!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0