Alldeles vitt

Det är en rätt skön känsla att vakna på förmiddagen, titta ut genom fönstret och långsamt se landskapet förvandlas till ett vitt vinterlandskap.
Iochförsig innebär det också att det är väldigt kallt ute, men det får det vara värt.
Det innebär också att det kommer vara svinkallt i vår loge hela dagen.
Men det kan det också få vara värt.
För det är vackert och ger en härlig julkänsla.
Bara en vecka kvar.
Till jul alltså.

Igår showade, och sen åkte jag till 2entertains julfest en sväng för att säga hej.
Det var otroligt trevligt att träffa alla människor igen; Sara, Fronten, Joanna, Maria, Peter, Torgrim, ja allihop!
Stod och snackade ett tag med Manne också, som trubadurade på Cypern förra året när jag var där.
Himla trevligt faktiskt, tänk så mycket människor man fått träffa i sitt liv!
Det är så tråkigt bara att man ses så sällan.
Menmen, så kommer det alltid vara, man vänjer väl sig någon gång.

En vecka kvar.
Gud, jag måste verkligen hoppa.
Innan bassängen jag ska hoppa i inte längre finns där ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0