Självklart ...

... gick det inte att ändra det jag ville ändra när jag ringde CSN.
Det kunde jag inte göra förrän de tagit ett beslut på det jag redan skickat in.
När de gjort det fick jag ändra.
Gud, vad logiskt det är.
Jag menar, det är ju fullkomligt idiotiskt att jag försöker ringa och ändra allt INNAN de tar ett beslut.
Dumt att försöka slippa att göra om allt från början menar jag.
Svensk byråkrati suger hårt.
Ironi däremot, får mig att överleva dagen.

Ska på kryssning med jobbet om två veckor - DET ska bli sjukt kul.
Hade funderat jättelänge på om jag skulle åka, och försökte få med mina närmaste kollegor, men det verkade inte som om någon var särskilt på.
Men så löste E av mig i Dansbanehjulet igår (vi ses inte så ofta eftersom vi jobbar olika tider egentligen, men gillar verkligen henne skarpt), och då tog vi ett gemensamt beslut att följa med.
Vi har pratat om att gå ut och festa ihop skitlänge, så äntligen ska det väl bli av!
Har aldrig varit på kryssning heller, så nu ska jag äntligen få uppleva detta.
Man har ju hört rätt mycket om hur vilt det går till.
Kan bli kul, haha.
Själv ska jag ta det lugnt, dricka mineralvatten och inte ens titta åt en manlig individ.
Som sagt, ironi makes my life complete ...:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0