PANIK

VARFÖR är jag så dålig på datorer?
I detta moderna samhälle går inte det, men det fattar uppenbarligen inte min lilla ärthjärna.
Försöker ladda ner och installera ett program så jag ska kunna nå alla shower via Internet, men DET GÅR JU INTE.
Sliter snart bort allt mitt hår från mitt huvud i ren panik.
Jag måste ju repa NU om allting ska in i hjärnan innan jag åker om en och en halv vecka.
Vad göra?
Sen är det massa andra saker som gör mig nervös inför denna lilla avresa.
Scenkläder? Hur göra med dem?
Tjejen jag ska ta över för är ganska mycket smalare än vad jag är, så det går INTE att jag tar alla hennes kläder.
Några går säkert men jag bara ser framför mig hur vissa blixtlås i klänningar stannar innan jag ens fått upp dem över korsryggen.
AAAAHHHHHHHHH, jag går INTE ut på scenen halv påklädd och med tuttarna utanför.
Där går min gräns ...

                                          Lisa har panik ... undrar om det är håret eller ansiktet som är värst?


Ska kanske ta och gå till jobbet idag.
Kan vara lite bra att få upp kondisen nu när man ska börja showa igen.
Dessutom är det sjukt vackert väder ute.
Det visste jag redan imorse halv nio när ungarna på dagiset här nedanför fick sin första rast.
Förstår att det är mysigt att de får vara ute och leka, men JAG SOVER DÅ!!!!!!

 Min bakgård är en idyll i Stockholm:).

Behöver nog pigga upp mig själv lite ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0