Nu seglar jag iväg

Idag är det dagen med stort D!
Jag ska bli av med min oskuld.
Ja, alltså min kryssningsoskuld, inget annat.
Jag och Elin ska ses vid halv fyra, käka lite och ta en cider innan vi ger oss ut på nya äventyr.
Ska bli riktigt trevligt faktiskt, hon är en störtskön tjej och är det någon man ska festa hela natten med så är det hon.
Vi kommer få grymt kul, det vet jag!


Hoppas den inte sjunker ...


Fast jag vet att jag borde vara hemma egentligen, med tanke på hur mycket jobb jag har framför mig.
Idag kom USB-minnet med precis ALLA stämmor på.
Jag tycker det är grymt kul med lite nya medleyn och en helt ny show, men jag är världens perfektionist när det kommer till sång och dans, och om jag inte kan allting perfekt när det väl gället så kommer jag flippa ur totalt.
Jag har egentligen inget emot om andra gör fel, men jag själv får absolut inte göra det.
Förmodligen är jag rätt jobbig att jobba med ....;):

Jaja, det är nästa problem, får ta det när det kommer.
Nu ska jag ge mig ut på det stora blå, och detta innebär ju, kära bloggläsare, att jag inte kommer kunna uppdatera här förrän tidigast imorgon kväll.
Men då lovar jag komma med massa roliga bilder också.
Ha en trevlig tisdag:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0