Lördagmorgon

Vaknade som vanligt alldeles för sent.
Eller egentligen inte, första gången vaknade jag typ halv elva, hade haft en väldigt otrevlig dröm.
Kom till Pascha Bay och hela teamet hatade mig av någon anledning.
När jag skulle sjunga mina kärleksduetter med killen så vägrade han osv.
Tror och hoppas inte att det blir så på plats, hihi.
Hursomhelst, tänkte att jag skulle gått upp då, men innan jag visste ordet av hade jag somnat om och vaknade klockan tolv av att Natasa sa till sin pappa i telefonen: "Nej, Lisa sover."
Då skämdes jag lite och kände att det var dags att kliva upp ...

Ska försöka börja bli lite nyttig fr o m idag.
Tänkte öva nu några timmar innan det är dags för jobbet.
Planen är att jag ska ta en promenad dit faktiskt - hör och häpna.
MÅSTE komma lite i form nu inför mina två månader i solen - det här går faktiskt INTE längre.
Åt faktiskt en riktigt nyttig frulle imorse (läs, förmiddags) också, havregrynsgröt och ägg:).

                                         
                                              
Duktiga mig:)!


Nu ska jag öva "This is High School Musical"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0