Listor

... det är en bra grej när man, som jag, lätt bir stressad och alltid är väldigt rädd för att glömma bort saker man ska göra.
Jag har skrivit ett schema (!) för morgondagen och tisdagen som talar om exakt vad jag ska göra och när.
Hoppas bara jag kommer ihåg att titta på listan ... fattas bara det liksom. Och får nog skriva till på tisdag: "åka till Turkiet". Vore rätt jobbigt om jag glömmer det också ...

Idag har jag fått en ny rumskamrat, Linnéa.
Hon är supergo på alla sätt, och jag skulle absolut laddat upp en bild på henne om jag hade haft orken till det. Men henne får ni se någon annan gång. Kanske imorgon, men också kanske om två månader när jag kommer hem från Turkiet.





Nu ska vi se "Sagan om Konungens Återkomst". Bra film, MYCKET bra film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur e det du bor? du får så många nya roomies??

2009-08-31 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0