Ingen sömn, bara jobb

Jag trodde faktiskt inte man kunde bli riktigt såhär trött.
På tre nätter har jag sammanlagt sovit 14 timmar.
Det börjar kännas nu.
Och så har jag försökt att mellan allt jobb försökt hitta tid till att repa stämmor.
Det har väl gått sådär ... men ska nog fixa det:).
Nu ska jag sova, men först lite bilder från jobbet i Örebro!


Söta Shala gjorde lite snittar (eller förresten ... ganska mycket snittar)


Ingen kommentar ...



Man ska le och vara glad som värdinna - bra Jannica:)



Mycket cider blev det



Jag premiäranvände min nya locktång - fint va?!



Alla andra fick två enkelsängar, jag och Josephine en dubbelsäng, haha!


PUSS på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0