Helgen avklarad och Brüno idag

Haft en underbar helg - mycket tack vare L och M.
Tack tjejer för att ni var här, der var otroligt trevligt.

I lördags var det grillfesttime nere vid Sickla Sjön.
Tipspromenad och frågor om mig och min bror stod på schemat, liksom öl och lite härligt spel av Å på gitarren.
Lite väl långa promenader hit och dit kan väl tyckas, den sista urartade något då vi eftersläntrare hamnade rakt ut i mörka skogen och var på väg att inte hitta tillbaka.
Men jag tyckte det var en lite trevlig upplevelse bara, hihi.
Var smart nog att hälla i mig massa mjölk på natten när vi släpat oss hem, så vaknade faktiskt pigg och fräsch dagen efter.
Var hos H och klippte mig, sen gick vi till Gröna Lund och åkte Insane och JetLine innan det var dags för Lady Gaga att äntra scenen.
Jag såg inget av konserten, men det var ganska svårt att undgå att höra den.
Mötte upp med K från jobbet istället och tog några öl och några glas rosévin på bl.a. Kryddhyllan.
När konserten var slut samlades en stor del av alla oss GrönalundareLejonbacken.
Skulle dansat hade jag ju tänkt, men musiken sög verkligen HÅRT så vi hängde nere vid baren hela kvällen istället och hade riktigt, riktigt trevligt.
Bildbevisen finns på Facebook såklart, haha.
Allting avslutades som vanligt med en lugn efterfest hos N där vi också gick och lade oss vid femtiden.

Kom inte hem förrän tolv dagen efter, idag alltså, och då fullkomligt sjönk jag ner på sängen och toksov i två timmar - världens härligaste timmar kändes det som, haha.
Ikväll har jag varit på bio med C och J, vi såg den omtalade filmen Brüno.
Jag har faktiskt inga ord för denna film, men det är verkligen chockerande vilka trångsynta och konstiga människor det finns i världen!
Jag tycker Borat är bättre än den här, men man måste ändå se den, för man garvar så tårarna rinner.
Read my lips: MÅSTE ses:)!

Jobba imorgon .... INTE coolt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0