Godmorgon världen

Dags för näst sista arbetsdagen.
Måste nog kämpa för att upprätthålla energin idag, för jag är RIKTIGT trött.
Andas Lisa, andas ...

Lite bilder från sommaren som gått - min första sommar i Sverige på fyra år. Den har varit underbar:)!

                              Lidköpingsgbrudarna:).

                                               Jag och min man på Vickan
                                            Lollo och jag                              

                                                         
                                                                                              Tina och jag på Lejonbacken


                                                        
                                                                                                         Jag och farsan på Fasching

                                                        
                                                                                          Coolaste brudarna i Stockholm:).


Nej, nu måste jag verkligen bege mig.
Ikväll ska jag hem till Carro, det blir en liten avskedsfest med några kollegor - ska bli mysigt.
Men först jobb ...
Suck ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0