Fredag kväll med ostbågar, Leo DiCaprio och High School Musical

Ja, det är verkligen en hejdundrande fredagkväll i lägenhet 0225 på Maltgatan 4 i Stockholm.
Jag har kollat på DVD:n med High School Musical- showen som jag hämtade på 2entertains kontor förut idag, och det kommer nog kunna bli en ganska rolig show att göra:).
Ostbågar, som är min nya last, har inhandlats och medans jag mumsar på dem sitter jag och Natasa och tittar på "Catch me if you can" med Leo DiCaprio och Tom Hanks i huvudrollerna.
Himla bra film, rekommenderas starkt.

Catch Me If You Can Poster - Click to View Extra Large Image

Morgondagen bjuder på rep, kanske lite träning och jobb.
Bara tre arbetsdagar kvar på Gröna Lund.
Kommer inte sakna det jättemycket, de sista veckorna har varit ganska tradiga.
Men jag kommer sakna mina kollegor.
Jeanette, Natalie, Tove, Carro, Camila, Victor, Anders, Robin, Alex, Carina, Sofia, Emilia, Carolina, Lisa, Sofie, Elin * 3, Isak .... ja, allihopa.
Fina människor ...

En och en halv vecka kvar.
Gud, vad tiden går långsamt ...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hey, fasen va grymt att du ska iväg och showa :)

Läste några inlägg innan, var bara dig själv, för du räcker till och mer därtill, jag lovar dig! :)

2009-08-22 @ 00:11:27
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag kommer att sakna dig med!

2009-08-22 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0